#4 Kalendarz od Balsamique - oliwki i kremy do masażu

03:46

Dziś chciałabym Wam powiedzieć kilka słów na temat Balsamique.

Ostatnio wzięłam udział w konkursie na fb marki Balsamique i w piątek otrzymałam przesyłkę :)

Przesyłka zawierała kalendarz na rok 2017 oraz katalog i próbki oliwek i kremów do masażu - moja prośba o dołączenie do przesyłki.
 

Balsamique Professional to preparaty zawierające bogaty zestaw naturalnych ekstraktów roślinnych oraz olejków eterycznych dobranych przy współpracy z profesjonalnymi masażystami. Starannie wyselekcjonowane składniki intensywnie wspomagają proces ochronny, regeneracji i pielęgnacji skóry.
Wysokiej jakości oleje naturalne regulują gospodarkę lipidową skóry, odżywiają ją, nawilżają  i regenerują oraz posiadają właściwości odmładzające. Oleje te ułatwiają także przenikanie substancji czynnych do głębokich warstw skóry. Bardzo dobry poślizg, duża ilość substancji czynnych odżywczych, przyjemny zapach i wchłanianie się preparatu pod koniec masażu zapewniają komfort zarówno pacjentów i jak i masażyście.
Produkty Balsamique Professional nie zawierają syntetycznych barwników i konserwantów. Stabilizowane są witaminą E i lecytyną.
 
Pierwszy raz z marką zetknęłam się podczas kursu masażu, a potem zakupiłam kilka szt. gdy otwierałam swój gabinet. Akurat kilka dni przed otrzymaniem przesyłki odnalazłam na strychu wyciągając świąteczne ozdoby :) pudełko z różnymi "klamotami" jeszcze z mojego gabinetu gdzie był pojemniczek po oliwce Anticellulite
(zostawiłam sobie aby na przyszłość wiedzieć jaka jest nazwa oliwki).
 

Oliwka Anticellulite jest przeznaczona do masażu skóry z objawami cellulitu. Przywraca gładkość i elastyczność, poprawia napięcie i ukrwienie skóry. Substancje aktywne wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej i zmniejszają efekt "skórki pomarańczowej".
Zapach? Cudowny :) centella, słodka pomarańcza i zielona herbata
Zawsze przed zabiegiem - masażem podgrzewałam lekko oliwkę i w całym gabinecie ślicznie pachniało przez cały dzień :) Balsamique miało również w ofercie - teraz nie widzę tej oliwki w nadesłanym katalogu - Warm Sensation (jak dobrze pamiętam), również przecudowny zapach; kojarzył mi się ze Świętami Bożego Narodzenia ze względu na cynamon.
Oliwkę Balsamique Anticellulite możecie kupić tutaj http://www.albathyment.com.pl/AlbaThyment/produkt/balsamique-professional-anticellulite

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą firmą :) SUper

    Asia BB

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa, uwielbiam zapach oliwki!! Daj koniecznie znac jak efekty!

    Pozdrawiam

    Beata

    OdpowiedzUsuń